Thursday, March 18, 2010

Aku Yang Berdosa...

AKU....

berdosa.. bersalah... patut di hukum tapi kenapa tak hukum aku? aku minta.. aku rela.. aku dah bersedia... demi Tuhan.. hukumlah aku..

AKU...


cuma manusia biasa yang mungkin di anugerah Tuhan.. suatu perasaan dan hati yang penuh dengan kasih sayang... aku sayang kamu tapi apa daya ku...

AKU...


sekarang cuma mampu berdoa semoga Tuhan ampunkan dosa-dosaku ... jasad ku mungkin menjadi milik orang lain tapi hati ku pada orang lain... aku tak mampu menipu hati ku walau aku bisa menipu orang lain dengan senyuman ku...

AKU...

berdosa... kerana rasa ini... tapi aku bersyukur kerana dia telah menghidupkan kembali hati ku yang telah lama mati... mengisi waktu ku yang telah lama sepi... kenapa sekarang baru.. cinta ku di tagih.. kasih sayang ku dicari... terlalu lama hati ku sepi... terlalu lama kasih sayang ku di pinggirkan...

Tuhan...

andai ini satu dosa.... aku rela... hatiku mati seperti dahulu...

No comments:

Post a Comment