Tuesday, November 24, 2009

Minggu kesengalan ku

hurmmm... lama x post paper lam nihkan ... ntah la apa yg bizi sgt sampai x sempat nak jenguk pun kekdg lam nih.. bln nov 2009 berlalu ntah bermacam kenangan ada lam tu.. nak tau aku pada bulan ni telah balik kampung memang sengal balik yg x di rancang tetiba ja kena balik bab ada family matter go to rush to settle... amik tikit pun last minit x ke gila keje aku tu...

tapi tak apa la bab tanggungjawab dan amanah aku kena balik gak... so aku balik la..dan nak tau aku jumpa saper masa aku balik hehehehehe tp cam x jadik ja la alah x kisah la ... no hal cuma ralat ckit la bab x proper plan kan... tp mungkin itu lebih baik kot... x leh paksakan ... but ,,, xper lah ...

sampai kampung operasi aku bermula tapi aku keciwa lagi dan yg paling aku x leh terima aku keciwa lagi ngan org yg sama selepas hampir 10 tahun aku bertarung untuk melupakan dia... dan merawat hati aku yg pernah di lukai... aku menanggis lagi di sebabkan olehnya... kenapa dia x habis2 melukakan hati aku?? kenapa...??

pas tu sampai ke kes yg ke-2, pun x menjadi kenapa harus menyalahkan org yg telah tiada... apa salah aku.. kenapa bila aku mau menuntut hak aku semua ini terjadi aku bukan mahu .... aku menanggung beban yg maha berat dan beban itu adalah amanah yg harus aku pikul aku x tahu sama ada aku mampu mengalas nya atau tidak... bapa?? kenapa pergi mu begitu awal?? hanya ini yg mampu aku ucapkan wat masa nih... dan amanah ini harus aku galas sehingga ianya sampai kepada yg hak... Tuhan kuat kan aku ... biar la aku memikul bebanan ini selagi aku tidak lari dari landasan Mu... terfikir juga untuk berhenti keja demi amanah ini tp ntahlah ... HURM... penat sangattttt,

No comments:

Post a Comment