Wednesday, August 12, 2009

aku sakit




ari senin lepas rasa cam nak sakit ja... mula batuk..pastu sakit tekak..tp gi keje agi, pas tu malam gi kinik tp dokter tu cakap demam biasa ja pas tu bagi ubat la bis tak kan gi kinik dokter x bagi obat kan kan kan...



balik tu aku mkn la ubat dokter tu bagi pas tu gi tdo..pastu jaga kul 2 pagi raser ok ckit..sambung tdo lik pas tu bangun pagi nak gi keje adoi sakit lik lak... tp gi keje gak degilkan aku nihhh.. lebih kurang kul 9.30 dah x tahan gi kinik agi sekali....adoi kali ni dokter tnya lak sesak nafas x bab masa tu demam dah tggi dah..ckp ngan dokter ader la raser ckit tapi x der plak raser teruk sgt mungkin sebab batuk ja kot..pas tu dokter tu ckp "I give you MC for 2 days and make sure you don't go anywhere take you medication on time if you still didn't feel better then I advise you to refer to GH and registered yourself to be screen, its better to take any precautions because from the simptoms maybe you have the most popular fever (h1n1)la tu...adoiii




aku pun balik umah makan ubat pas tu tdo... tdo dari kul 10.30 sampai kul 2 petang pas tu aku sambung tdo sampai kul 5 petang, ubat apa la dokter tu bagi aku pun x tau tp malam aku sakit balik... aku telan ubat agi pas tu tdo agi sampai ke pagi... pas tu pagi ni aku bangun demam dah x der la tp batuk dah paler aku masih sakit ar... adoi.. sakit siot.. kalo btul la cam ni raser sakit demam h1n1 tu patut la ramai yg meninggal.. bab memang sakit siottt... sakit seluruh badan... skr ni maser aku naip ni pun aku baru habis mkn ubat... harap-harap petang ni aku baiklah x mo la sampai kena registered kat GH t nek la bilang pengidap kan kan kan x pasal pasal aku salah sorang penyumbang kenaikan graph.... ok la nak gi tdo jap ni paler ngah sakit nih....

No comments:

Post a Comment